Дизайнери Ford демонструють на Salone del Mobile гітару, вітрильник і настільний футбол на базі дизайну суперкара Ford GT

Бренд

Мілан, Італія, 14.04.2015  – Команда міжнародних дизайнерів Ford продемонструвала новаторство та творчий підхід, показавши публіці вітрильник, гітару та настільний футбол на виставці дизайну Salone del Mobile в Мілані, Італія. Колекція експонатів була створена з використанням того самого напрямку дизайну, що й для нового Ford GT.

Дизайнери з міжнародних студій Ford продемонстрували засади, що є душею напрямку дизайну інтер’єру, використаного для Ford GT, – ясність задуму, новаторство та зв’язаність, – застосовані до низки експонатів, що не належать до автомобільної галузі.

Засади, що лежать в основі дизайну інтер’єру Ford GT, включають:

  • Ясність задуму – підкреслення зон підвищеної функціональності.
  • Новаторство – відкриття нових горизонтів для створення нових дизайнерських розробок та подальша робота над зміною напрямку розвитку світу.
  • Зв’язаність – створення зв’язку з водієм за допомогою технологій і систем, що є більш компактними та більш зрозумілими інтуїтивно.

Новий Ford GT також служить для демонстрації технологій: максимальних динамічних якостей EcoBoost, аеродинамічних якостей та легкої конструкції з вуглецевого волокна.

Окрім вітрильника, гітари і настільного футболу, компанія Ford виставила на показ і більш традиційні експонати для виставки меблів. До них належали лампа, що тримається в повітрі, динамік із wi-fi та два варіанти зон відпочинку. У кожному окремому предметі реалізовано схожі рішення дизайну, що разом створюють фірмове портфоліо.

Цього року Ford також показала себе в місті. Копманія, у співпраці із Salone del Mobile, створила новаторську та атмосферну інсталяцію під назвою «FAVILLA, голос для кожного світла». Її творець – архітектор Аттіліо Стоккі, якого, зокрема, надихнув і повністю оновлений Ford GT.

Усередині інсталяції «FAVILLA, голос для кожного світла»  розміщено два великі ящики. Предметом дослідження в першому ящику є світло серед гри відблисків і віддзеркалень, що дуже нагадує середину жеоди. Другим ящиком опікується корпоративна студія анімації Ford, пропонуючи гостям захоплююче знайомство з виробом, яке дає змогу побачити, як дизайн Ford впливає на форму, функціональність та на ті неповторні враження, що виникають у споживача.

Виставка Ford вже працює у Ford Design Lounge в рамках Salone del Mobile – виставкова зала  Fiera Milano, павільйон 13. «FAVILLA, голос для кожного світла» відкрита для відвідувачів з 11:00 по 23:00 за центральноєвропейським часом на П’яцца Сан-Феделе.

Сьогодні, о 14:00 за центральноєвропейським часом Ford проведе обговорення, присвячене тенденціям дизайну – з вивченням концепції особистого простору – в виставковій залі Fiera Milano. Звіт компанії Ford про тенденції 2015 р. визначив «Компроміс конфіденційності» як  компроміс між інформацією, якою згодні поділитися споживачі, та вигодами, які вони отримують. Дискусія зосередиться на важливості розуміння та інтерпретації меж «особистого простору» в рамках забезпечення клієнта найкращими враженнями як у фізичному, так і в цифровому просторі.

ТОВ «Віннер Автомотів»
Адреса: пр-т Московський, 24д
Київ, 04655, Україна
тел. 496 00 06
факс. 496 45 83