Фарбування автомобілів Ford

Бренд

На сучасному потужному заводі гладкої поверхні при фарбуванні автомобілів Ford досягає за допомогою величезної щітки, зробленої зі страусового пір'я

  • За допомогою страусового пір'я, Ford розширює процес обробки поверхні автомобілів, що виготовляються на складальному заводі у Валенсії, Іспанія. Тисячі пір'їн використовуються для змітання пилу з моделей перед їх фарбуванням
  • Серед інших технологічних процесів, що забезпечують якість, Ford несподівано використовує пір'я на заводі, де кожні 40 секунд виготовляється нове авто і загалом випускається шість моделей Ford
  • Вперше використаними в індустрії випробуваннями якості на заводі у Валенсії є технологія визначення дефектів фарбування за допомогою цифрової камери, системи аудіотестування та віртуального тест-драйву для оцінки результатів застосування передових технологій
  • Авто моделі Vignale, що складають на цьому заводі, проходять додаткові 100 рівнів перевірки якості у новому Vignale Centre — спеціально створеній зоні, призначеній для роботи з автомобілями Ford високого класу.
  • З 2011 року Ford інвестував 2,3 мільярда євро для розвитку одного з найсучасніших, найгнучкіших та найпотужніших автозаводів у світі, який у 2015 році планує випустити 400 000 одиниць продукції

ВАЛЕНСІЯ, Іспанія, 14 жовтня 2015 року – за допомогою страусового пір'я Ford покращує процес м'якої обробки поверхні автомобілів, включаючи такі моделі, як цілком оновлені Galaxy, Mondeo і S-MAX. Кожне авто, що виготовляється на потужному заводі компанії, розташованому у Валенсії, Іспанія, обмітають за допомогою тисячі пір'їн перед пофарбуванням.

На заводі, де кожні 40 секунд з однієї складальної лінії сходить одна з шести високоякісних моделей, страусове пір'я використовується серед інших технологічних процесів покращення якості. Ці процеси включають вперше використані в індустрії автомобілебудування технології створення авто найвищої якості, а саме: систему визначення дефектів фарбування за допомогою цифрової камери, систему звукового тестування та віртуальний тест-драйв для оцінки результатів застосування передових технологій.

Кожне перо самиці страуса, що має довжину до 76 см та вагу менше 3 г, може використовуватися протягом п'яти років. Система нагадує конструкцію, що застосовується на автомийках і створена для запобігання прилипання до авто дрібних часточок пилу через статичну електрику. Після цього виявлений пил усувається за допомогою вакууму.

«Усунення часток пилу перед фарбуванням може значно розширити процес обробки поверхні авто. Через свою унікальну структуру та довговічність страусове пір'я ідеально підходить для збирання та утримування дрібних часток», — зауважив Дірк Хольцер (Dirk Hölzer), головний інженер з фарбування компанії Ford of Europe.

Починаючи з 2011 року Ford інвестувала 2,3 мільярди євро у розширення та модернізацію одного з найсучасніших, найгнучкіших та найпотужніших автозаводів у світі, який у 2015 році планує випустити 400 000 одиниць продукції. У Валенсії виготовляють автомобілі з різними видами кузовів та варіантами конструкцій, а саме: спортивний S‑MAX; автомобіль для перевезення людей Galaxy; позашляховик Kuga; легке комерційне авто Transit Connect; автомобіль для перевезення людей Tourneo Connect; та автофургони Mondeo — моделі з п’ятидверним та чотиридверним кузовом — серед них гібридне авто Mondeo Hybrid, а також авто високого класу Ford Mondeo Vignale. На складальному заводі Ford Flat Rock у Мічигані, США, на якому виготовляється цілком оновлений Ford Mustang, як і на інших потужностях Ford по всьому світові, запроваджена система з використанням страусового пір'я.

Кожну модель Ford Mondeo Vignale оздоблюють вручну шість майстрів уновому найсучаснішому Vignale Centre. Новітні технології лазерів і камер допомагають професіоналам пильно вивчити кожен елемент автомобіля Vignale, включаючи підгонку каркасу та панелей і лакофарбове покриття; загалом кожна модель проходить 100 додаткових рівнів перевірки якості

Наші експерти, які пишаються своєю уважністю до деталей, протягом більш ніж двох годин вручну полірують лакофарбове покриття, щоб забезпечити ідеальний блиск поверхні; ретельно вивчають найдрібніші деталі та строчку на шкіряній оббивці крісел салону, зшитій з 40 розрізаних лазером та ретельно підігнаних один до одного клаптиків шкіри.

«Наше виробництво у Валенсії стало справжнім авангардом індустрії з точки зору гнучкості, продуктивності та впровадження інновацій для покращення якості виробництва», — зазначила Барб Самарджіч (Barb Samardzich), головний операційний директор компанії Ford of Europe.  «Шикарний Ford Mondeo Vignale — це та ж лінійка, що й позашляховик Kuga та комерційний автомобіль Transit Connect і це дійсно нечувано й неймовірно!»

Досконале закінчення полірування

Після візиту до «мийки» страусовим пір'ям, під час новаторського процесу фарбування, кожне авто покривають попереднім, базовим та завершальним шаром фарби без потреби висушувати кожен шар у печі.  Це також дає можливість знизити викиди CO2 від процесу приблизно на 15-25 %. Після висушування за температури 180 C, авто покривають антикорозійним та водовідштовхувальним шарами, а потім кінцевим зовнішнім шаром фарби.

Навіть за умови, що показники температури, вологості та повітря ретельно контролюються, незначні відхилення від норми можуть вплинути на процес фарбування авто.

Завод у Валенсії є першим заводом, на якому запроваджена запатентована система виявлення бруду у фарбі Ford Dirt in Paint Vision System, яка була розроблена за підтримки Політехнічного університету Валенсії. Ця система, вперше
застосована серійним виробником, генерує одне сукупне зображення з 3 150 цифрових фотографій, зроблених при пересувному флуоресцентному освітленні. Спеціально розроблене програмне забезпечення порівнює зображення з еталоном та відзначає покращення, а інформація про це негайно передається інженерам.

«Людині важко провести інспекцію свіжопофарбованого кузова авто через велику кількість згинів та кутів. Система виявлення бруду у фарбі Dirt in Paint Vision System виділяє навіть найдрібніші відхилення від еталону та дає можливість інженерам усунути їх у контрольованих умовах», — зазначив Хольцер.

Покращена перевірка виробництва

На кожному з 34 етапів процесу складання, що включає 18 000 деталей для шести різних моделей, авто Ford проходять вичерпну перевірку якості.

Групи технічного контролю якості, на лінії приймання замовником, використовують точні ручні інструменти та електронні вимірювальні прилади та ретельно досліджують кожний елемент авто. Для перевірки підгонки панелей використовують «замазку», а для вимірювання сили, потрібної, щоб закрити двері, використовують вимірювач швидкості.

Все більше водіїв та пасажирів із задоволенням слухають аудіозаписи через Bluetooth із таких зовнішніх пристроїв як смартфони. Ford спеціально розробив першу в індустрії перевірку якості, а саме якості відтворюваних через інформаційно-розважальну систему SYNC аудіозаписів, щоб вона відповідала очікуванням користувача і була за якістю такою ж, як і музика з їхніх власних цифрових носіїв.

Інженери вже оптимізували аудіосистему, перевіривши відтворення нею різних стилів музики, включаючи записи тяжких басів хіп-хопу. Нова запатентована система діагностики також може відтворювати музику через динаміки при підключенні зовнішнього пристрою через спеціальний роз'єм. А якщо сенсори, встановлені всередині салону, вловлюють сторонні звуки, то про це стає відомо інженерам ще до того, як авто продовжить свій шлях по складальній лінії.

«Смаки щодо музики змінюються і наші випробування допомагають забезпечувати водіям та пасажирам не компромісне, а найкраще джерело відтворення записів», — сказав Марк Галвін (Mark Galvin), менеджер з якості компанії Ford of Europe.

Повний цикл перевірки

Кожне авто, що складається на заводі у Валенсії, проходить цикл перевірки на «скрипіння та скреготання» на 300-метровій установці, яка допомагає інженерам визначати відсутність сторонніх звуків всередині салону та правильність і безпечність підгонки всіх деталей. Фарбування повторно перевіряється на наявність часток пилу, а пізніше авто на кілька хвилин розміщується під струменем води, що подається під тиском 1,2 бар, для гарантії того, що всі з'єднання дверей та вікон підігнані ідеально.

Щодня декілька випадково обраних авто проходять ще інтенсивніші випробування на спеціально збудованому тестовому трекові. Вони включають розширений тест на водонепроникність і спеціальний тест оцінки керування для авто з повним приводом.

Авто Ford можуть бути обладнані такими найсучаснішими системами допомоги водієві як сигналізація про виїзд за межі смуги Lane Keeping Alert та система попередження про схід зі смуги руху Lane Keeping Aid. Ці системи перевіряються на заводі під час «віртуального тест-драйву» з використанням динамометра або роликового стенду.

Продуктивне виробництво

Ford використовує найкращі матеріали та технології виробництва для забезпечення більшої міцності та кращої безпеки з одночасним зменшенням ваги та покращенням стійкості.

Точне лазерне зварювання дозволяє використовувати покращену гідроформовану високоміцну сталь та такі надлегкі матеріали як магній під час створення аеродинамічної форми авто. В результаті вагу можна зменшити на 40 % порівняно з традиційними сталевими конструкціями.

У 2015 році, у Валенсії, Ford інвестував у ряд програм з енергозбереження, включаючи встановлення нового котельного та заводського обладнання . Впровадження нових контрактів енергозбереження та зменшення споживання газу на заводі також забезпечує зменшення викидів CO2 на 36,000 на рік.

Серед подальших заходів з енергозбереження на заводі у Валенсії планується впровадження системи, що повертає тепло, яке виділяється з коминів сушильних печей, для використання його у територіальній системі теплопостачання.