Ford модернізує дизайн інтер’єру, пробуючи новаторські інструменти дослідження

Бренд

Кельн, Німеччина, 11 квітня – Ford працює з новими методами дослідження та вимірювання й інструментарієм з високих технологій, щоб зібрати емоційні та логічні спостереження клієнтів та дізнатися більше про те, як люди візуально знайомляться з новими легковими та вантажними автомобілями.

До нових технік належать ай-трекінг (окулографія), визначення і вимірювання точок, на яких найчастіше зупиняється погляд, та біометрія.    

Дослідження показує, що ефектний дизайн інтер’єру може привабити нових покупців, але вони не будуть повністю задоволені, якщо його не продумано з урахування різних потреб клієнтів. 

Дані, зібрані в ході експериментального дослідження Ford, допомагають команді дизайнерів Ford максимально задовольнити клієнта.

Це новаторство в процесі дизайну, а також у використовуваних інструментах. Дослідження буде здійснено негайно, тоді як оцінка відгуків про кольори, матеріали та будь-які інші критичні елементи триватиме з використанням зустрічей з клієнтами на пізнішому етапі процесу.

Дизайн інтер’єру повністю оновленого Ford GT

Компанія Ford застосувала схожий підхід під час розроблення дизайну інтер’єру повністю оновленого Ford GT – дводверного суперкара, що служить для демонстрації технологій: максимальних динамічних якостей EcoBoost, аеродинамічних якостей та легкої конструкції з вуглецевого волокна.

Спочатку було визначено основні компоненти інтер’єру Ford GT, потім було вдосконалено дизайн з використанням нових засад та новаторських дизайнерських рішень.

Три засади, що є душею дизайну інтер’єру Ford GT:

  • Ясність задуму – підкреслення зон підвищеної функціональності
  • Новаторство – відкриття нових горизонтів для створення нових дизайнерських розробок та подальша робота над зміною напрямку розвитку світу
  • Зв’язаність – створення зв’язку з водієм за допомогою технологій і систем, що є більш компактними та більш зрозумілими інтуїтивно

Ці засади оживають в інтер’єрі Ford GT завдяки дизайнерським рішенням, що наочно передають такі ідеї:

  • Доцільність – технології зосереджено та впорядковано чіткими острівками за принципом ергономічності. Усі найважливіші функції розташовано так, щоб водій міг скористатися ними, не змінюючи положення кисті.
  • Легкість і простота – панель приладів має двоярусний дизайн із крилом, що наче тримається в повітрі. У такому дизайні використано негативний простір, одночасно привертаючи увагу до деталей по краях. Кінцевий результат – збільшення візуального простору.
  • Відчутна функціональність – м’які матеріали та тверді технічні елементи ретельно збалансовано так, щоб усі матеріали, розраховані на дотик користувача, були м’якими, а всі зони технологій були твердими, даючи змогу абсолютно точно розрізняти призначення різних ділянок панелі приладів.

За межами автомобільного дизайну

Ідеї, що лягли в основу дизайну інтер’єру Ford GT, не обмежуються автомобільним світом; вони стали джерелом натхнення для експонатів Ford на цьогорічній виставці Salone del Mobile. Найпрестижніша у світі міжнародна виставка меблів і дизайну проводиться 14-19 квітня в італійському місті Мілані.

Дизайнери з міжнародних студій дизайну Ford застосували новий підхід до створення унікальних експонатів, зокрема гоночної вітрильної шлюпки, музичних інструментів та столу для настільного футболу. Як і в випадках з автомобільним дизайном, що переглядається на міжнародному рівні, отримані пропозиції було перевірено керівництвом компанії на відповідність основним засадам, можливість реалізації та ефективність використання ресурсів.

ТОВ «Віннер Автомотів»
Адреса: пр-т Московський, 24д
Київ, 04655, Україна
тел. 496 00 06
факс. 496 45 83