JAGUAR F-PACE ВИПРОБОВАНО В НАЙБІЛЬШ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ

Бренд

#FPACE

  • Jaguar F-PACE ексклюзивно випробовувався на найбільш вимогливих територіях
  • Витривалість доведено за найбільш екстремальних умов жари та холоду: від -40°C до +50°C
  • Динаміка та продуктивність оптимізовані для будь-яких умов
  • До програми випробувань Jaguar вперше було включено тест в горах із гравієвим покриттям

Від пекучої спеки та пилу Дубаю до льодів та снігів Північної Швеції, новий F-PACE пройшов випробування на межі можливостей за найбільш несприятливих умов на землі. 

Продуктивний кросовер Jaguar пропонує незрівнянне поєднання продуктивності, дизайну та практичності.  Для певності у тому, що кожна система функціонує ідеально за екстремальних умов, новий F-PACE став першим автомобілем компанії, який пройшов найбільш виснажливу програму випробувань.

“Ми створили F-PACE, щоб запропонувати керованість, управління та витонченість, поєднані із виключним рівнем можливостей та витривалістю на будь-яких поверхнях та за будь-яких погодних умов. Так само як ми приділяли значну увагу при проектуванні кожної деталі ми випробовували F-PACE за найбільш виснажливих умов, щоб впевнитися в тому, що авто перевершує сподівання наших клієнтів по всьому світу.”

Ендрю Вайман, Директор програми розробок автомобіля, Jaguar F-PACE

На тестовому треку Jaguar Land Rover в Арьеплогу, Північна Швеція, середня температура рідко перевищує -15°C та часто знижується до -40°C. 60 км спеціально створених треків для випробування управління, заїзду на гору, з’їзду зі схилів, керованості на поверхні доріг із різним коефіцієнтом щеплення коліс та тестування на позашляхових ділянках є ідеальними для оптимізації калібрування системи повного приводу, динамічної стабілізації та революційної технології Jaguar 
All-Surface Progress Control. Проведена тут робота надає впевненості, що на асфальті, снігу чи льоду F-PACE забезпечуватиме відчуттям впевненого керування та маневреності, які є основами ДНК Jaguar.

У Дубаї, температура навколишнього середовища може перевищувати позначку 50°C у тіні. Коли автомобіль залишається під прямими сонячними променями, температура у салоні автомобіля може сягати 70°C – саме такі умови потрібні для певності, що всі системи від клімат контролю до сенсорних екранів розважальної системи ідеально функціонують при найвищий температурі чи вологості.

В той час як інженери-випробувальники можуть розслабитися в конциціонованому автомобілі при русі у міському трафіку, ці автомобілі призначені для випробування системи охолодження при дуже високому навантаженні шляхом поєднання високих температурах навколишнього середовища і низьких повітряних потоків.

F-PACE також проходив випробування на вкритих гравієм гірських шляхах. До програми випробувань Jaguar вперше було включено такі умови тестування для того, щоб перший кросовер Jaguar встановив стандарти у своєму сегменті.