Ford Transit виповнюється 50 років

Бренд

  • Новий звіт, приурочений до 50-ї річниці культової моделі Ford Transit доводить, що комерційні фургони залишаються основою європейської комерційної діяльності

  • Сфери, які використовують фургони, зокрема будівництво, техобслуговування/ремонт, робота комунальних служб та транспортна система, згідно з даними дослідження, проведеного Центром економічних та бізнес-досліджень на замовлення компанії Ford, минулого року тільки у Франції, Німеччині та Великій Британії принесли більше 580 мільярдів євро.

  • Значно зросли обсяги онлайн-торгівлі; такі види діяльності як малярні, сантехнічні та штукатурні роботи, а також традиційні послуги перевезення також частіше використовують фургони

  • Форд є другим за популярністю в Європі брендом комерційних фургонів, до якого входить лінійка з чотирьох моделей Transit, продажі яких цього року зросли на 33 відсотки

Кельн, Німеччина, 14 липня 2015 року — півстоліття минуло з того часу, як Ford Motor Company презентувала культову модель Transit, а комерційні фургони, згідно з новим дослідженням, все ще відіграють значну роль в економіці Європи і їх вплив посилюється.

Звіт Центру економічних та бізнес-досліджень свідчить, що у 2014 році сфери бізнесу, які використовують фургони, принесли загалом 584 мільярди євро економікам таких ключових країн як Франція, Німеччина та Велика Британія, що на 16 відсотків перевищує показники 2010 року та за обсягом наближається до загального обсягу економіки Швейцарії.

Компанія Ford замовила цей звіт, щоб краще зрозуміти рівень впливу комерційних фургонів на сучасну економіку Європи. Звіт підкреслює, що постійне зростання у використанні спричинене потребою в транспортних засобах для галузі онлайн-торгівлі та нещодавно створених компаній, які займаються малярними, сантехнічними та штукатурними роботами, а також для таких галузей промисловості, що використовують фургони, як будівництво, техобслуговування/ремонт, робота комунальних служб та транспортна система.

«Більшість людей бачать автомобілі моделі Transit та інші робочі фургони на дорозі кожного дня і не усвідомлюють, наскільки важливими вони є як для бізнесу загалом, так і для всієї економіки», — зазначив Барб Самарджіч (Barb Samardzich), віце-президент із розробки автомобілів компанії Ford of Europe. «Навіть зважаючи на те, що економічна система змінюється і розвивається, наприклад, з тенденцією до онлайн-торгівлі, потреба у фургонах Transit тільки підвищується».

У Німеччині, країні з найбільшою у Європі економічною системою, сфера онлайн‑-торгівлі розвинулася у 2014 році порівняно з попереднім на 25 відсотків, і за прогнозами розвинеться на 23 відсотки у 2015 році. У 2014 році покупці в Польщі та Іспанії витрачали онлайн на 23 відсотки і на 20 відсотків більше, ніж за попередній рік.

Швидке зростання галузі спричинило безперервне збільшення кількості робочих фургонів і зміцнило ринок нових фургонів на ключових ринках Європи. Французькі водії керують в основному фургонами, зокрема, у 2014 році було зареєстровано 5,2 млн. транспортних засобів цього типу, в Іспанії цей показник становив 4,5 млн., в Італії — 3,8 млн., у Великій Британії — 3,5 млн., у Польщі — 2,7 млн. та 2,3 млн. у Німеччині. Польща демонструє найбільший рівень зростання серед шести ведучих націй — до 85 відсотків з 2000 року. Рівень продажів автофургонів, таких як модель Transit, є найвищим у Німеччині — 281 000 автомобілів, зареєстрованих у 2014 році, далі йде Велика Британія — 231 000 і Франція — 187 000.

Завдяки розширеній лінійці з чотирьох моделей, Transit допоміг компанії Ford стати другим за популярністю у Європі брендом комерційних фургонів у першому півріччі 2015 року, піднявшись із 7-го місця, здобутого в 2012 році, та підвищивши рівень продажів на 33 відсотки порівняно з минулим роком.

Зростання продажів і використання фургонів спричинене також появою численних малих підприємств, особливо у Великій Британії, внаслідок фінансової кризи. Наприклад, значно розвинулись такі будівельні професії, як виконання малярних, штукатурних та сантехнічних робіт. У 2013 році кількість нових компаній у цій галузі становила більше 24 000, що на 30 відсотків перевищує показники 2010 року.

Окрім того, Центр економічних та бізнес-досліджень, який виконує звіти для уряду Великої Британії, з'ясував, що найзначніші економічні переваги використання фургонів виходять за межі прямого бізнес-впливу, наприклад, через сплату податків до державного бюджету. У Великій Британії водії фургонів подолали у 2014 році 102 мільярди кілометрів, що на 20 відсотків перевищує показники 2008 року, і створює більше, ніж 7 мільярдів євро прибутку для паливної індустрії.

Ford Transit став одним із найпопулярніших у світі комерційних фургонів, кількість яких уже сягає майже 8 мільйонів. Якщо поставити всі ці авто Transit одне за одним, вони охоплять усю Земну кулю.