Нове опитування показує, що шалений попит на SUV в Європі зросте як тільки «покоління Y» досягне купівельноспроможного віку
КЕЛЬН, Німеччина, 14 вересня 2015 року – Як виявилося, покоління, яке обрало iPhone, також обирає автомобілі сегментуSUV.
Нове опитування компанії Ford Motor Company серед європейських споживачів показало, що найбільшу прихильність позашляховики та кросовери здобули серед молодих людей віком від 17 до 34 років – так званого «покоління Y». Це означає, що шалений попит на новенькі SUV тільки зросте, коли покоління досягне купівельноспроможного віку.
За даними провідної дослідницько-консалтингової компані Benenson Strategy Group, «Ігреки» частіше за представників інших вікових груп визнають, що почуваються впливовими за кермом SUV, і що вони хочуть, щоб їх бачили саме в цьому авто. Також вони вважають цей тип авто спортивнішим і приємнішим у керуванні, ніж інші види авто.
Для «покоління Y» частіше за інших важливо, щоб машина ідеально підходила для активного стилю життя, і половина з них вважає, що жодний інший вид авто не підпадає під цей опис краще, ніж SUV.
«З цього опитування можна зробити два важливі висновки: популярність SUV у Європі – не скороминуща примха, і в молоді не таке вже й суперечливе ставлення щодо автомобілів, як вважають деякі, – особливо, коли мова йде про позашляховиків і кросовери», – повідомляє Ролан де Ваард (Roelant de Waard), віце-президент з маркетингу, продажів та сервісного обслуговування компанії Ford of Europe. «Зважаючи на раціональні міркування та особисті смаки, багато молодих покупців-європейців найкращим вибором вважають авто SUV»
До «покоління Y» належить 24% дорослого населення Європи. Нове опитування показало, що, збираючись придбати авто наступного року, кожний четвертий «ігрек» обирає SUV.
Згідно з аналітичними даними IHS про обсяги продажів у галузі, очікується, що в середньому продажі SUV у Європі збільшаться з 20% від загального продажу пасажирських авто у 2014 році до 27% у 2020 році.
Також у ході аналізу даних, отриманих від 5 000 повнолітніх споживачів у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та Великій Британії, було виявлено:
«Серед споживачів існує тенденція шукати універсальне рішення – чи то смартфон, який поєднує функції фотокамери, медіа-плеєра та ліхтарика, чи то машину, на якій щоденно їздиш на роботу, а на вихідних – із родиною за місто, яка б при цьому була багатофункціональною, надійною та економічною», – зазначає де Ваард.
Наступного тижня Ford уперше представить на Франкфуртському автосалоні великий позашляховик Ford Edge Euro-Spec, орієнтований на європейський ринок. Починаючи з випуску Ford Edge на початку наступного року, компанія планує протягом трьох років представити п'ять нових авто, що зможуть скласти конкуренцію у сегменті SUV. Окрім того, пізніше у цьому році Ford представить оновлені версії кросовера EcoSport та Kuga.
Таким чином, на кінець 2016 року Ford має на меті збільшити продаж SUV у Європі до 200 000 – це на 200% більше порівняно з 2013.
# # #
Компанія Ford провела опитування серед близько 1 000 повнолітніх респондентів від 17-ти і більше років на кожному авторинку Франції, Німеччини, Італії, Іспанії та Великої Британії.