Ford NEW PUMA

НОВИЙ FORD PUMA

Створений, щоб допомогти вам отримати максимум від сучасного життя. Інноваційний дизайн та сміливий екстер’єр. Ford Puma не намагається привернути вашу увагу – він мовчки вимагає її.

Технології, що перетворюють водіння на задоволення

Ford Puma отримав цілий ряд інноваційних функцій, покликаних підвищити рівень насолоди від водіння. Це, зокрема, система вибору режимів керування та комплекс технологій Ford Co-Pilot360 із вражаючими можливостями, що разом здатні керувати прискоренням, гальмуванням і навіть брати на себе керування автомобілем. До їх переліку належать адаптивний круїз-контроль, система передаварійного гальмування Pre-Collision Assist та система активного маневрування Evasive Steering Assist, які пильно стежать за дорогою попереду й попереджають вас про потенційні загрози.

Розумне використання простору

Незалежно від обраної вами версії Ford Puma пропонує вам достатній простір для зберігання. Задні сидіння складаються у співвідношенні 60/40 задля максимальної універсальності, а в складеному вигляді вони утворюють пласку підлогу, пропонуючи ще більше простору для багажу.

У багажному відсіку Puma знаходиться інноваційна новинка — нижнє відділення для перевезення вантажів під назвою MegaBox. На додачу до корисного об’єму. MegaBox також оснащений зливною пробкою, що дозволяє легко мити його водою і без проблем зберігати мокре взуття чи брудне спортивне оснащення.

Ідеальний баланс 

Чудовий вигляд і високий рівень продуманості. А яскраві деталі декору інтер’єру посилює враження від вишуканого стилю. Своєю чергою, цілий ряд продуманих функцій та інноваційних технологій забезпечують цілковитий контроль. Від цифрової панелі приладів з діагоналлю 12,3 дюйма та високотехнологічного сенсорного екрана діагоналлю 8 дюймів до комплексу додаткових сервісів і функцій, доступних за допомогою мультимедійної системи SYNC 3 — кожен елемент створений для того, щоб зробити водіння якомога легшим і приємнішим.

Круїз-контроль з удосконаленими інтелектуальними функціями 

Адаптивний круїз-контроль коригує вашу швидкість руху відповідно до швидкості автомобіля попереду. Просто введіть бажану швидкість і дистанцію до автомобіля попереду, й адаптивний круїз-контроль автоматично підтримуватиме задану відстань, якщо ситуація на дорозі не дає змоги рухатися із бажаною швидкістю.

Динаміка руху, адаптована до ваших потреб 

Для забезпечення індивідуальних вражень від керування за допомогою системи вибору режимів керування ви можете змінювати реакцію дросельної заслінки Puma, налаштування рульового управління і навіть модифікувати алгоритм перемикання передач відповідно до власного стилю водіння. Доступні п’ять різних режимів: Normal (Звичайний), Eco (Екологічний), Sport (Спортивний), Slippery (Слизька поверхня) і Trail (Колія). Ключова інформація відображається на 12,3-дюймовій цифровій панелі приладів, яка змінює унікальні колірні теми відповідно до обраного режиму руху.

Насолоджуйтеся простим паркуванням або просто дозвольте Puma зробити це замість вас 

Стовпчики, велосипеди, низькі стіни... Камера заднього виду виводить зображення всього, що знаходиться позаду, на вбудований у центральну консоль екран. Вона не тільки виявляє об’єкти, які Ви могли не помітити, але й відображає віртуальні лінії, що допоможуть припаркуватися у найвужчих місцях. Камера вмикається автоматично при виборі передачі заднього ходу.

Додаткова пара очей 

Система моніторингу сліпих зон (Blind Spot Information System) використовує радарні датчики, щоб бачити автомобілі, які можуть приховуватися у вашій сліпій зоні. Ці датчики, розташовані з обох боків вашого Puma, попереджають вас за допомогою оранжевого індикатора, який чітко відображається у боковому дзеркалі заднього виду.

Відстежує дорожні знаки, які ви могли не помітити 

Система розпізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition ідентифікує їх незалежно від того, де встановлено знак — на узбіччі або над дорогою, постійний він або тимчасовий. Піктограми обмеження швидкості та заборони обгону відображаються на дисплеї панелі приладів, попереджаючи вас про зміни в обмеженнях.

Заощаджуйте пальне завдяки системі Auto Start-Stop 

Під час зупинки на світлофорі або у заторах ця технологія може автоматично вимкнути двигун, продовжуючи живити енергією важливі системи — фари, систему кондиціонування повітря, радіо та мультимедійну систему Ford SYNC. Коли Ви захочете продовжити рух, натисніть на педаль зчеплення та увімкніть першу передачу, як зазвичай, і система знову активується. Система Auto Start-Stop особливо ефективна на вулицях міста, де вона може забезпечити реальну економію пального.

Замовити консультацію

Ford NEW PUMA Pack LUX with panorama roof, 2023 (1)
1 370 532 грн Ford NEW PUMA, 2023
Гібрид
155 к.с.
1.0 л.
A7
Код автомобіля: F089296   Назва кольору: Magnetic

Комплектації та ціни

Порівняти комплектації Показати всі комплектації
  стандарт  опція  безкоштовна опція
Titanium
0 грн
1.0 Ecoboost / 125 к.с. / Бензин / 7-ступеневий Power Shift (AT7)
LUX
0 грн
1.0 Ecoboost / 125 к.с. / Бензин / 7-ступеневий Power Shift (AT7)
ST - LINE
1 196 000 грн
1.0 Ecoboost / 125 к.с. / Бензин / 7-ступеневий Power Shift (AT7)
ST-Line Plus
0 грн
1.0 Ecoboost / 125 к.с. / Бензин / 7-ступеневий Power Shift (AT7)
Параметри комплектації
Тип палива
Бензин Бензин Бензин Бензин
Об'єм двигуна
1.0 Ecoboost 1.0 Ecoboost 1.0 Ecoboost 1.0 Ecoboost
Потужність двигуна
125 к.с. 125 к.с. 125 к.с. 125 к.с.
Коробка передач
7-ступеневий Power Shift (AT7) 7-ступеневий Power Shift (AT7) 7-ступеневий Power Shift (AT7) 7-ступеневий Power Shift (AT7)
Привід
Передній Передній Передній Передній
Змішаний цикл витрати
5.0-4.9 5.0-4.9 5.0-4.9 5.0-4.9
Колісна база
2588 2588 2588 2588
Швидкість розгону до 100 км
10.2 с 10.2 с 10.2 с 10.2 с
Крутний момент
200/1400 200/1400 200/1400 200/1400
Тип кабіни
5-дверний 5-дверний 5-дверний 5-дверний
Завантажити прайс-лист Завантажити брошуру

Калькулятор страхування

Вартість автомобіля: 0 грн
Водійський стаж, років:
1 >10
Вік водія, років:
18 > 30
Франшиза, ДТП:
0.00 1.00
Франшиза, Викрадення:
0.00% 7.00%
Кількість платежів:
1 4
Відправити запит фахівцю з страхування
До модельного ряду