У 1967 році стартував випуск 2-дверного седана Volvo 142, а роком пізніше колекція шведського концерну поповнилася універсалом Volvo 145.
Екстер'єр концепту розробляв головний дизайнер кузова Amazon, тому зовні нові автомобілі мало відрізнялися від своїх попередників. Практично без змін залишилися підвіконні бічні панелі, задні ліхтарів і грати радіатора.
140-я серія передавала дух світового автопрому 60-х років минулого століття, коли концерни прагнули створити багатофункціональні транспортні засоби. Автомобілі нової лінійки завоювали популярність багато в чому завдяки великим вікнам, просторому і вишуканому салону, а також класичного скандинавському екстер'єру з характерними йому лініями кузова.
Уже тоді автомобілі Volvo вважалися одними з найбезпечніших у світі. 140-я серія була оснащена інноваційними системами безпеки. Отже, авто шведського концерну 50-річної давності мали такі можливості:
Згодом Volvo 140-ї серії комплектувалися підголівниками та модифікованою системою безпеки, що нагадує про не пристебнуті ремені.
Силова лінійка була різноманітною. Спочатку шведи встановлювали 1,8-літровий мотор B18, який використовується при складанні Amazon. Спільно з карбюратором даний агрегат виробляв 75 або 96 «коней». У 69-му році автомобілі комплектувалися 2-літровими B20, що володіють потужністю 82 і 100 к.с. Двома роками пізніше Volvo мали систему упорскування палива, завдяки якій мотор розвивав 120 кінських сил.
У 1974 році концерн припинив збірку 142, 144 і 145 моделей, але їх епоха не закінчилася. Дані машини користувалися попитом ще 20 років, а за весь період виробництва компанія Volvo випустила 1 251 371 одиницю. Спадкоємцем 140-й серії став Volvo 240, який зовні був схожий на попередника і побив рекорд продажів, досягнувши позначки 2,8 мільйона автомобілів.