JAGUAR XJ ВСТАНОВЛЮЄ НОВІ СТАНДАРТИ РОЗКОШІ, ДИЗАЙНУ ТА ДИНАМІЧНОСТІ
Седан класу «люкс» Jaguar XJ у повністю алюмінієвому кузові став ще привабливішим.
Тонкі зміни у зовнішньому дизайні, підкреслені повністю світлодіодними фарами, сприяють і без того виразній зовнішності XJ. Такі матеріали, як напіванілінова шкіра, у поєднанні з багатою інкрустацією дубовими вставками створюють неперевершене відчуття у салоні, що вважається найрозкішнішим у цьому сегменті, а рівень оздоблення досягає найвищої точки у новій моделі Autobiography.
Ця традиційно висока майстерність виконання органічно поєднується з ультрасучасними технологіями, такими як нова інформаційно-розважальна система. InControl Touch Pro пропонує різноманітні функції, такі як удосконалена навігація.
Задоволення від водіння піднесено на новий рівень завдяки дизельному двигуну V6, що пропонує більше потужності та крутного моменту й зменшує споживання пального та викиди CO2, а також рульовій системі з електропідсилювачем, яка підкреслює високу репутацію компанії Jaguar за неперевершену маневреність і прийомистість.
Новий XJ має більшу решітку радіатора, що встановлена вертикальніше, у той час як рельєфні хромовані перемички на зовнішніх повітрозбірниках підкреслюють рішучий характер і високу престижність автомобіля.
Повністю світлодіодні фари виконані у дизайні з двох здвоєних блоків, що став генетично притаманним спортивним седанам Jaguar. Верхня секція світлодіодів працює у режимі ближнього світла та забезпечує функцію динамічного освітлення, коли фари повертаються у залежності від куту керма. Нижня секція вмикає дальнє світло, а на швидкості до 40 км/г спрацьовує функція статичного вигину світлового потоку, що гарантує краще освітлення, наприклад, під час поворотів на перехресті.
Крім того, колірна температура світлодіодних фар ближче до денного світла, ніж у бі-ксенонових фар, що покращує оглядовість і комфорт водія, та вся система відрізняється енергоефективністю. Подвійне обрамлення з денних ходових вогнів у формі літери J – це риса, характерна для моделі XJ, що личить її статусу у лінійці седанів Jaguar. Біле світло миттєво та непомітно змінюється на помаранчеве при активації індикатора повороту.
Наразі задній бампер має глянсово-чорну нижню панель і витончені хромовані вставки. Завершеності вигляду сприяють нові світлодіодні задні ліхтарі та оздоблення овальної вихлопної труби.
Незрівнянний дизайн салону XJ піднесено на новий рівень. Він став настільки розкішним, що попереднє оздоблення у версії Portfolio наразі використовується для моделі Premium Luxury. Нова комплектація Portfolio отримала сидіння зі стьобаної м‘якої зернистої шкіри з діамантовою стрічкою та рельєфними підголівниками й різні накладки з чорного дерева.
Модель Autobiography, яка щойно з‘явилась у лінійці XJ 2016 модельного року та наразі доступна тільки у кузові з довгою колісною базою, легко впізнати зовні завдяки хромованим повітрозбірникам на передньому бампері та 20-дюймовим колесам Mataiva (у Великобританії Maroa). Усередині можна побачити сидіння з тисненням Autobiography, виконані зі стьобаної напіванілінової шкіри з контрастною стрічкою, шкіряну оббивку стелі, багату інкрустацію дубовими вставками, а також накладки на пороги з нержавіючої стали, вентиляційні отвори та оздоблення багажного відділення з підсвічуванням.
Модель R-Sport, що прийшла на заміну версії Supersport, отримала нові глибокі бокові накладки, трьохелементний передній спліттер, бокові повітрозбірники та задній спойлер. Вічка решітки радіатора, нижньої панелі заднього бамперу та обрамлень вікон виконані у глянсово-чорному оздобленні. Модель має 20-дюймові колеса Venom. Салон відрізняється спортивними сидіннями та кермом і накладками на пороги зі значком R-Sport, яскраво-чорною оббивкою стелі та ідеально чорним оздобленням.
Стислий опис лінійки
Нова лінійка Jaguar XJ складатиметься з таких версій: XJ Luxury, XJ Premium Luxury, XJ Portfolio, XJ R-Sport, XJR, XJ Autobiography.
Лінійка силових агрегатів включатиме: 3,0-літровий дизельний двигун V6 потужністю 306 к.с. з заднім приводом і автоматичною трансмісією, 2,0-літровий бензиновий двигун потужністю 240 к.с. з заднім приводом і автоматичною трансмісією, 3,0-літровий бензиновий двигун V6 потужністю 340 к.с. з заднім і переднім приводом і автоматичною трансмісією та 5,0-літровий бензиновий двигун V8 потужністю 470, 510 і 550 к.с. з заднім приводом і автоматичною трансмісією.
Модель XJ поряд зі спорткаром F-TYPE та новим седаном XF виробляється на заводі компанії Jaguar Land Rover у Касл Бромвіч.
СИЛОВИЙ АГРЕГАТ
Ще більше потужності, досконалості та ефективності – найновіший 3,0-літровий дизельний агрегат V6 пропонує цілий ряд нових технологій, створених для підвищення прийомистості та зменшення викидів. Цей унікальний двигун, що наразі відповідає вимогам стандарту Євро 6, розвиває вражаючий крутний момент у 700 Нм і може розганяти XJ від 0 до 100 км/г лише за 5,9 секунди, виробляючи при цьому 149 г/км CO2 у європейському змішаному циклі.
Відчуття легкості та прийомистості XJ піднесено на ще вищий рівень завдяки дизельним двигунам V6 найновішого покоління. Вони працюють плавніше та тихіше і мають навіть ще досконалішу акумуляторну паливну систему високого тиску та турбонагнітач, що підвищує потужність і крутний момент з 275 к.с./600 Нм до 306 к.с/700 Нм. Додатковий крутний момент не тільки сприяє прийомистості, але й забезпечує більшу ефективність, допомагаючи зменшити викиди CO2 з 159 г/км до 149 г/км.
Нові п‘єзоелектричні форсунки з вісьмома отворами гарантують доставку пального до камер згорання з ще більшою точністю та контрольованістю, у той же час збільшуючи максимальний тиск впорскування до 2 000 бар та забезпечуючи покращене формування паливної суміші. Це все дає можливість скоротити споживання пального та викиди й наростити потужність двигуна.
Інноваційна паралельно-послідовна система наддува отримала аеродинамічно ефективніші турбонагнітачі, у той час як початкова турбіна наразі обладнується надзвичайно досконалою технологією керамічних шарикопідшипників – зменшене тертя означає ще кращу поведінку при рушанні та вищі характеристики перехідного періоду, адже крутний момент нарощується навіть ще швидше, ніж колись.
Ефективність двигуна також покращено. Насос системи охолодження, що працює в різних режимах, та двоступінчастий масляний насос гарантують швидший нагрів і зменшення паразитичних втрат. А система рециркуляції вихлопних газів наразі має охолоджений контур низького тиску на доповнення до контуру високого тиску. Це по своїй природі гарантує менші викиди оксидів азоту (NOx), а також скорочення насосних втрати у більшому діапазоні експлуатаційних режимів двигуна.
Покращену систему рециркуляції вихлопних газів доповнює система вибіркової каталітичної нейтралізації. За допомогою впорскування розчину карбаміду у зустрічному напрямку високоефективна система вибіркової каталітичної нейтралізації перетворює NOx на азот і воду, гарантуючи відповідність нового XJ вимогам стандарту Євро 6 щодо відпрацьованих газів.
Бензинові двигуни: потужні, досконалі та ефективні
Новий XJ також пропонує знайому лінійку повністю алюмінієвих рядних чотирициліндрових бензинових двигунів V6 і V8. Вони всі мають пряме впорскування, регульовані фази газорозподілу, наддув та інтелектуальну систему зупинки та запуску, забезпечуючи високу потужність і унікальну ефективність.
У 2,0-літровому чотирициліндровому двигуні потужністю 240 к.с./340 Нм використовується малоінерційний турбонагнітач, створюючи прийомистість, що притаманна більшим безнаддувним двигунам, але з покращеною паливною економічністю.
3,0-літровий двигун V6 з наддувом розвиває 340 к.с./450 Нм та пропонується з заднім і повним приводом. Крім того, цей унікальний агрегат, що характеризується лінійною подачею потужності та легким нарощуванням обертів, створює неперевершене звучання завдяки ретельно налаштованим системам забору повітря і відведення вихлопних газів.
Найкращим вибором залишається 5,0-літровий агрегат V8. Цей винятковий двигун, що пропонується у версіях потужністю 470 к.с./575 Нм, 510 к.с./625 Нм та 550 к.с./680 Нм, гарантує всю потужність, про яку свідчить привабливий стиль XJ.
Обираємо найкраще: восьмишвидкісні автоматичні трансмісії
Починаючи з моделі ZF, усі силові агрегати обладнуються спеціально налаштованими восьмишвидкісними автоматичними трансмісіями. Кожна з них розроблена так, щоб забезпечувати ідеальну рівновагу між незрівнянними характеристиками при рушанні, перемиканнями передач, динамічністю та ефективністю.
У новому XJ пропонується два варіанти трансмісій сімейства 8НР: знайома 8HP70 і легша та компактніша система 8HP45.
ШАСІ
Впровадження системи рульового управління з електропідсилювачем покращує керованість і чутливість для водія, що додатково підкреслює позиції XJ як найдинамічнішого седану класу «люкс» у цьому сегменті. Крім того, ця технологія відкриває можливості для вдосконалених систем допомоги водієві та підвищує ефективність.
Автомобілі Jaguar встановлюють стандарти щодо чутливості керма у кожному сегменті. Це генетично притаманне всім моделям від XE і до F-TYPE.
XJ не є виключенням, і це найновіше покоління автомобілів отримало додаткові переваги завдяки впровадженню електропідсилювача для рульового управління, адже гідравлічні системи вже досягли межі свого потенціалу.
Роки розробок і випробувань, а також ретельних налаштувань означають, що електропідсилювач керма наразі готовий для флагманського седану Jaguar. Здатність системи відрізняти коливання керма внаслідок поганого дорожнього покриття та компенсувати дорожні нерівності робить чутливість рульового управління ще бездоганнішою та точнішою. Зайве тертя також було усунуто, що додатково покращило керованість і маневреність автомобіля.
На відміну від гідравлічних систем електропідсилювач використовує енергію, тільки коли водій повертає кермо, а тому зменшення паразитичних втрат допомагає до трьох відсотків скоротити споживання пального у європейському змішаному циклі.
ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗВАЖАЛЬНА СИСТЕМА ТА ІНТЕГРАЦІЯ ПРИСТРОЇВ
Удосконалена навігація та розважальний комплекс для пасажирів на задніх сидіннях з висувними екранами з високою роздільною здатністю – першокласні технології нового XJ підносять інформаційно-розважальні системи на новий рівень.
Завдяки безкомпромісному дизайну та виконанню першокласна інформаційно-розважальна система InControl Touch Pro нового XJ дійсно відповідає всім сучасним вимогам. Розроблена компанією та заснована на чотириядерному процесорі Intel, система InControl Touch Pro, що має твердотілий накопичувач на 60Гб і мережу Ethernet нового покоління, здатна обробляти величезні обсяги даних і відрізняється винятковими можливостями та функціональністю. У той же час вона проста та легка у користуванні.
У серці системи знаходиться восьмидюймовий ємнісний екран. Робочий стіл можна налаштовувати, як на смартфонах – зображення можна використовувати як шпалери, у той час як для швидкого доступу до улюблених функцій можна застосовувати віджети. За бажанням можна додавати інші головні сторінки.
Як і у смартфонах, сенсорний екран розпізнає такі жести, як розведення пальців для збільшення масштабу та змахування для перегортання головних сторінок. Цей простий, але інтуїтивно зрозумілий користувацький інтерфейс допомагає водіям залишати погляд на дорозі та уникати відволікань уваги під час керування автомобілем.
Не менш вражає функціональність навігаційної системи. Доступ до мап, що зберігаються на твердотілому накопичувачі об‘ємом 60 ГБ, здійснюється за долі секунди, що притаманне звичайним жорстким приводам. Навігація методом числення шляху чітко визначає розташування автомобіля, навіть коли сигнал GPS недоступний, що ідеально підходить для міст.
Також система має спеціальний режим, що вивчає ваші щоденні поїздки та, використовуючи інформацію щодо дорожньої ситуації, автоматично пропонує альтернативні маршрути, щоб уникнути заторів.
Крім того, система InControl Touch Pro має повноекранний навігаційний TFT-дисплей у панелі приладів зі змінними налаштуваннями нового XJ.
Створено для ідеального звучання: унікальна аудіосистема Meridian Reference
Не меншу увагу було приділено високій якості відтворення музики. Новий XJ пропонує чотири цифрових комплекси, включаючи першокласну аудіосистему Reference потужністю 1 300 Ватт з 26 динаміками, розроблену британським аудіоекспертом компанією Meridian. 17 стереоканалів і функція об‘ємного звучання засновані на технології Trifield компанії Meridian, що гарантує оптимальне відтворення зі зразково низьким рівнем спотворень.
Зображення Gracenote, що зберігаються на твердотілому накопичувачі, додають задоволення від прослуховування музики, у той час як такі функції, як «включити щось подібне», додатково полегшують доступ до улюблених композицій.
Інформаційно-розважальна система для пасажирів на задніх сидіннях: насолода від широкоформатного екрану
Щоб додатково підкреслити розкіш і комфорт на другому ряді у новому XJ, клієнти зможуть замовити інформаційно-розважальну систему для пасажирів на задніх сидіннях. Два 10,2-дюймових екрани з високою роздільною здатністю, що складаються, коли не використовуються, пропонують справжнє широкоформатне співвідношення сторін 16:9. У разі замовлення цифрового телебачення на екранах можна переглядати різні канали, а також надається додатковий пристрій для зберігання користувацького медіа об‘ємом 100 ГБ.
Також інформаційно-розважальна система на задніх сидіннях дозволить пасажирам підключати пристрої, використовуючи два порти USB 3.0, один порт HDMI та один – MHL, які дають можливість заряджати безліч смартфонів і планшетів та обмінюватись з ними даними.
УДОСКОНАЛЕНІ СИСТЕМИ ДОПОМОГИ ВОДІЄВІ
Новий XJ обладнується технологіями, здатними покращити тягове зусилля у важких умовах і полегшити рух у заторах чи паркування в обмеженому просторі, що робить водіння ще спокійнішим, приємнішим і безпечнішим
Нарощуємо оберти: система контролю тягового зусилля на всіх дорожніх покриттях
XJ став найновішим автомобілем Jaguar, що обладнується революційною технологією контролю тягового зусилля на всіх дорожніх покриттях, яка вже довела свою ефективність у моделях XE та XF. Створена для допомоги водіям плавно та без зусиль рушати на поверхнях з надзвичайно низьким рівнем тертя, ця унікальна система полегшує та робить безпечнішим водіння потужного задньопривідного автомобіля на низьких швидкостях на слизьких поверхнях - засніженими чи обледенілими шляхами та на вологій траві.
Звичайні системи контролю тягового зусилля намагаються пом‘якшити ситуацію, коли колеса починають ковзати, але у цей момент вже надто пізно. Система контролю тягового зусилля на всіх дорожніх покриттях фундаментально відрізняється та вдало застосовує десятиріччя знань і досвіду компанії Jaguar Land Rover у проектуванні технологій для руху бездоріжжям.
Система працює за принципом звичайного низькошвидкісного круїз-контролю та вмикається на швидкості між 3,6 і 30 км/г. Вона активується натисненням кнопки на центральній консолі, і водій використовує засоби управління круїз-контролем на кермі для встановлення максимальної швидкості. Після цього система контролю тягового зусилля на всіх дорожніх покриттях бере всю роботу на себе, а водію залишається лише тримати кермо.
Своєю ефективністю система має завдячувати тому, що вона не тільки забезпечує ретельний контроль над рухом дросельної заслінки, але й використовує гальма на протидію прискоренню. Таким чином, від нерухомого положення до ведучих коліс застосовується дуже малий крутний момент двигуна, забезпечуючи плавне рушання при незначному прокручуванні коліс або взагалі без нього. Система сумісна з задньо- та повнопривідними автомобілями, а її ефективність можна додатково підвищити за допомогою зимових шин.
Система розпізнавання дорожніх знаків
Система розпізнавання дорожніх знаків використовує дані камери переднього огляду та інформує водія про обмеження швидкості, включаючи тимчасові, що можуть діяти на період дорожніх робіт, і змінні на автошляхах. Інформація камери зіставляється з GPS-даними, що підвищує точність і надійність системи.
Адаптивний круїз-контроль з функцією допомоги під час руху у заторах
Нову функцію допомоги під час руху у заторах для системи адаптивного круїз-контролю створено для полегшення монотонного водіння завантаженими вулицями. Використовуючи радарний датчик дальньої дії, система наразі здатна підтримувати безпечну дистанцію до автомобіля попереду аж до повної зупинки.
Система визначення автомобілів, що наближаються
Створена на основі переваг системи моніторингу «мертвих» зон, система визначення автомобілів, що наближаються застосовує радар та має більший діапазон дії. Система може попереджувати водія про швидке наближення автомобілів позаду при зміні полоси руху відображуючи у боковому дзеркалі відповідний індикатор.
Полегшене паркування
Впровадження електропідсилювача керма надало новому XJ можливість запропонувати функції напівавтоматичного перпендикулярного та паралельного паркування. Ультразвукові датчики спершу вимірюють простір, і якщо він досить великий, система дозволяє автомобілю самостійно здійснити необхідні маневри, щоб заїхати на місце стоянки, а у випадку з паралельним паркуванням – виїхати з нього. Водій контролює лише педалі акселератору та гальм і коробку перемикання передач.
Крім того, модель обладнується системою кругового огляду – чотири камери у поєднанні забезпечують огляд навколо автомобіля на 360°, включаючи вид зверху, для полегшеного та безпечнішого маневрування.
ТОВ "Віннер Автомотів"
Адреса: пр-т Московський, 24 д
Київ, 04655, Україна
Тел.: (044) 499 99 94