Компанія Ford розробляє передову технологію освітлення, яка виділяє в темряві людей та тварин, а також розширює промінь світла на складних перехрестях

Бренд

  • Компанія Ford розробляє передову технологію освітлення, яка дозволяє водіям ще краще бачити потенційні загрози під час нічних поїздок

  • Передова система головного освітлення на основі відеокамери Camera-Based Advanced Front Lighting, інтерпретуючи дорожні знаки, розширює промінь світла на перехрестях і кільцевих дорогах

  • Система з функцією GPS використовує фронтальну камеру, щоб запам'ятати дорогу, та спрямовує світло, допомагаючи водіям краще бачити повороти дороги та ефективно освітлює шлях додому по розвіданому раніше маршруту

  • Технологія точкового освітлення Spot Lighting використовує інфрачервону камеру, щоб виявити пішоходів, велосипедистів або тварин, а також підсвічує потенційні загрози; система може виявити до восьми потенційних загроз і підсвітити дві з них з найвищим пріоритетом, використовуючи спеціально сконструйовані фари та дисплей на панелі

ААХЕН, Німеччина, 17 липня 2015 року — кермування вночі, особливо на неосвітлених дорогах, може значно попсувати нерви. Компанія Ford розробляє нову технологію освітлення, яка дозволить водіям ще краще визначати потенційні загрози, в тому числі пішоходів, велосипедистів або тварин.

Розроблена компанією Ford система головного освітлення на основі відеокамери Camera-Based Advanced Front Lighting розширює промінь світла на перехрестях і кільцевих дорогах, забезпечуючи краще освітлення загроз, які знаходяться не на траєкторії руху автомобіля. Нова технологія точкового освітлення Spot Lighting допомагає привернути увагу водія до пішоходів, велосипедистів і навіть великих тварин, які знаходяться на шляху автомобіля або навіть просто на узбіччі дороги.

«Багатьом людям під час кермування вночі доводилося швидко реагувати на когось або щось, що раптово з'являється на дорозі неначе виринає нізвідки. Розроблені компанією Ford система головного освітлення на основі відеокамери Camera-Based Advanced Front Lighting та технологія точкового освітлення Spot Lighting забезпечують швидке попередження водія про людей чи тварин, які можуть становити небезпеку», — зазначив Кен Вашингтон (Ken Washington), віце-президент підрозділу наукових досліджень та передового проектування компанії Ford.

Система головного освітлення на основі відеокамери Camera-Based Advanced Front Lighting ґрунтується на роботі розроблених компанією Ford систем адаптивного головного освітлення Adaptive Front Lighting та розпізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition, вже доступних в автомобілях Ford, і забезпечує покращену видимість на кільцевих дорогах та в зоні дії знаків «Стоп» і «Дати дорогу».

Система також використовує дані GPS-навігатора, щоб краще освітити повороти і схили на обраному маршруті. Якщо GPS-дані недоступні, технологія використовує фронтальну відеокамеру, встановлену в основі дзеркала заднього виду, щоб визначити маркування смуги та передбачити кут кривизни дороги, і використовує отриману інформацію для ефективнішого освітлення зони.

Наступним кроком у розвитку системи є зберігання даних із камери в навігаційній системі авто. Коли водій користується тією ж дорогою вдруге, фари автоматично адаптуються до траєкторії дороги, щоб краще освітлювати шлях.

Передова система головного освітлення на основі відеокамери Camera-Based Advanced Front Lighting розроблена у Європейському дослідницько-інноваційному центрі, розташованому в м. Аахен, Німеччина. Компанія Ford планує найближчим часом представити технологію покупцям.

Технологія точкового освітлення Spot Lighting, яка наразі перебуває на стадії попередньої розробки за участі інженерів компанії Ford в Аахені, використовує інфрачервону камеру на передній решітці, щоб одночасно виявляти та відслідковувати до восьми людей чи великих тварин, у тому числі великих собак, на відстані до 120 метрів.

Система може підсвічувати до двох загроз за допомогою плями та смуги світла на поверхні дороги, використовуючи дві спеціальні світлодіодні лампи, розташовані біля протитуманних фар. Підсвічені об'єкти відображаються на екрані всередині авто та позначаються червоною або жовтою рамкою, залежно від відстані до об'єкта та рівня його небезпеки.

«Передова система головного освітлення на основі відеокамери Camera-Based Advanced Front Lighting може полегшити нічні мандрівки в незнайомій для водіїв місцевості, а також полегшити виявлення несподіваних загроз. На кільцевих дорогах, наприклад, наша система допомагає водієві чітко бачити виїзди та дозволяє перевірити, чи перетинають дорогу велосипедисти або пішоходи», — зазначив Майкл Кохерр (Michael Koherr), інженер-дослідник відділу систем освітлення компанії Ford of Europe. «Технологія точкового освітлення Spot Lighting покращує видимість потенційних загроз на дорозі попереду, незалежно від того, чи це пішохід, чи велосипедист, чи навіть велика тварина».

Звіти щодо безпеки на дорозі свідчать, що на неосвітлених дорогах вірогідність аварій значно зростає, і такі аварії часто спричинюють тілесні пошкодження чи призводять до фатальних наслідків.* Компанія Ford є ведучим новатором у сфері технологій освітлення. Серед систем, доступних на сьогодні для автомобілів Ford, такі:

  • Світлодіодні фари Dynamic LED поєднують роботу світлодіодних фар, які пропонують імітацію денного світла, з адаптивною системою головного освітлення Adaptive Front Lighting System. Система регулює кут та інтенсивність світла фар відповідно до умов кермування. Вона може обрати одне з семи налаштувань, які враховують швидкість авто, природне освітлення, відстань до транспортного засобу попереду та активність склоочисників.

  • Система дальнього світла Glare-Free Highbeam для адаптивних світлодіодних фар. Система визначає транспортні засоби, що наближаються, та плавно приглушує світло, запобігаючи засліпленню водіїв, одночасно зберігаючи максимальне освітлення інших ділянок

  • Система контролю при нічному кермуванні Auto High Beam Control виявляє транспортні засоби, які наближаються, автоматично перемикає світло передніх фар на ближнє і перемикає назад на дальнє світло, коли виявляє, що транспортний засіб проїхав повз