Volvo Cars формує своє бачення розкоші
Історія показує, що світовим преміальним брендам доводиться вирішувати непрості завдання. Вони повинні реагувати на вподобання та сприйняття розкоші своїх клієнтів. Такі висновки зробили експерти, вивчаючи еволюцію цієї ніші по замовленню Volvo Cars.
Лідером у вивченні світових трендів, агентством Kjaer Global, було проведено дослідження еволюції сприйняття розкоші. Результати дослідження буде використовувати компанія Volvo Cars, яка втілює стратегію перевтілення бренду.
У Volvo Cars впевнені, що за минуле десятиліття розуміння розкоші значно змінилося. На сьогоднішній день, люди сприймають розкіш не тільки як матеріальну цінність, а і як можливість керувати особистим часом, отримувати гарні, позитивні емоції, що надихають. На початку наступного року буде опубліковано звіт дослідження. Він свідчить про те, що визначні бренди преміум-класу потребують трансформації, яка дозволить їм реалізовувати сучасне розуміння розкоші, що не базується на логотипах. Останнім часом, помітне значне зниження продажів товарів відомих брендів. На перші позиції стали виходити компанії, які пропонують своє унікальне бачення бренду та якості товарів. Тільки клієнти, які активно цікавляться, можуть це оцінити.
Нове розуміння розкоші - збалансоване сприйняття життя
«Ми бачимо вплив концепції "нової розкоші" на деякі напрямки і галузі. Не оминула вона і автомобільну промисловість, світ моди, подорожей, інші сфери, які пропонують товари та послуги високого класу. Беручи до уваги дані звіту, ми розуміємо, що більшості загально відомих брендів, доведеться швидко адаптуватися та пропонувати новий унікальний підхід, опираючись на очікування клієнтів. Якщо цього не зробити, то можна опинитися на узбіччі”, - говорить Бйорн Аннвалль (Björn Annwall), старший віце-президент з продажу, маркетингу та обслуговування клієнтів Volvo Car Group.
У звіті подано ряд ключових напрямків. Включаючи своєчасне застосування інновацій, сталий доступ та засоби підключення, зростаючий попит на високоякісне виготовлення і високий рівень компетенції. Такі вимоги пов'язані з бажанням покупців відчувати життя у повній мірі. На особливу увагу у звіті заслуговують тенденції, які спеціалісти характеризують як “жіночий фактор” та “фактор якості життя”. Вони відображають потребу усвідомленості вибору способу життя та бажання досягти балансу.
Бйорн Аннвалль зазначає: “Зовсім скоро наш новий седан преміум-класу - Volvo S90 буде виведено на ринок. Ми думаємо, що нам вдалося зрозуміти концепцію нової розкоші, однак остаточне рішення приймають наші клієнти. Volvo Cars має власне бачення. При розробці дизайну та сприйнятті автомобіля в цілому, ми завжди враховували побажання та потреби людей. Саме тому наші автомобілі повністю відповідають очікуванням клієнтів нашої компанії“. Можливість купити Volvo S90 в Україні з’явиться найближчим часом в усіх автосалонах Volvo.
Нещодавно Volvo Cars підтвердила свої лідируючі позиції у преміальному сегменті автомобільного ринку, представивши світу новий позашляховик XC90. Він отримав багато хороших відгуків завдяки інноваційному підходу в таких сферах, як: сучасний дизайн, комфорт та продумана взаємодія водія з автомобільними системами. Автосалони Volvo в Україні уже отримують замовлення на цю модель. Ви можете купити Volvo XC90 та насолоджуватися новими технологіями.
Детальний звіт про еволюцію розкоші буде опубліковано на початку 2016 року. У Volvo Cars поділяють сучасне бачення розкоші в автомобільній галузі. Відвідайте автосалон Volvo та переконайтеся у цьому самі.